Jak uczymy języków w szkole FlyHigh?

Lata doświadczenia nas nauczyły, że tradycyjne metody nauki często zawodzą. Szkoła FlyHigh wykorzystuje korzysta z najskuteczniejszych sprawdzonych metod nauki opracowanych z wykorzystaniem wiedzy z zakresu metodologii oraz neurolingwistyki.

h2>

Konceptualne nauczanie słownictwa

To kreatywna metoda na zapamiętywanie nawet najtrudniejszego słownictwa. Metoda pozwala na skuteczne zbudowanie obrazu danego słowa w głowie kursanta poprzez budowanie słów jako konceptów. Dzięki temu kursanci zaczynają szybko myśleć po angielsku i bardzo skutecznie wykorzystują słownictwo w życiu codziennym.

Imersja

Wierzymy, że duża ekspozycja na język obcy jest bardzo ważna, dlatego prowadzimy zajęcia tylko w języku angielskim, nawet na najniższych poziomach.

Role-play

Nie, nie chodzi tutaj o przebieranki. Bynajmniej. Naszą całą wiedzę, którą przekazujemy lektorom, intensywnie ćwiczymy używając metody role-play. Nieważne, czy chodzi o gramatykę czy słownictwo. Lektor wciela się w rolę aktora i tworzy realną sytuację, w której kursant wykorzystuje swoją zdobytą wiedzę i ćwiczy język w tworzonych przez nas sytuacjach. Dzięki temu kursant może skutecznie wyćwiczyć poznane słownictwo i gramatykę w środowisku niemalże naturalnym.

Strategie radzenia sobie z brakiem słownictwa

Skutecznie nauczamy, jak radzić sobie z w sytuacjach, kiedy kursantom brakuje zwrotów w języku obcym, aby swobodnie wyrazić to co myślą Dzięki temu, nasi kursanci unikają sytuacji stresowych podczas wystąpień publicznych oraz prezentacji.

Coaching językowy

Nauka języka stricte pod kątem technicznym to jedno. Druga sprawa, o czym wiele osób zapomina, to wsparcie na drodze rozwoju osobistego. To, że ktoś wykuje 100 słówek, w końcu nauczy się rozróżniać i poprawnie używać Present Perfect, nie znaczy, że można mówić o zrealizowaniu celu. Nauka to proces, podczas którego każdy z nas potrzebuje pewnego rodzaju mentoringu, uzupełniającego nasz rozwój osobisty. Nasze osobowości są na tyle złożone, że wymagają nie tylko materiału, ale przede wszystkim indywidualnego podejścia, by mierzyć efektywność nauki własną miarą.